Gartner išleido pranešimą apie spėjamus mobiliųjų įrenginių su lietimui jautriais ekranais (angl. touchscreen) rinkos pokyčius. Gartner teigimu ši rinka turėtų augti net 97 procentais šiais metais. Praėjusiais metai buvo nupirkta apie 184 milijonų įrenginių su lietimui jautriais ekranais. Spėjama, kad šiais metais bus nupirkta 362 milijonų vienetų tokių įrenginių. Gartner taip pat spėja, kad 2013 metais 80 procentų visų parduodamų įrenginių Šiaurės Amerikoje ir Europoje bus lietimui jautriais ekranais. Vis daugiau vidutinės klasės mobiliųjų įrenginių turi tokius ekranus, todėl vis daugiau vartotojų tikėsis/norės, kad ir jų įsigyjamas įrenginys būtų būtent su tokiu ekranu.
Kaip pažymi Gartner analitikas CK Lu, touchscreen'as dar nėra priežastis pirkti, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną. Tačiau taip pat svarbu ir tai, jog tinkamai parengtas UI (angl. user interface) gali pasiūlyti vartotojui visiškai kitokius naudojimosi potyrius (angl. user experience). Gartner patarimas gamintojams būtų sutelkti dideles pastangas sukurti gerą UI, taip pritraukiant vartotojus. Pranešime atskirai neminimas Apple iPhone, tačiau galima suprasti, kad jis nustatė tarsi kažkokį UI standartą, kurį kiti gamintojai dar tik bando pasiekti.
Įdomumo dėlei galima pasižiūrėti, kas kalbama apie mobilųjį internetą, pritaikytą mobiliesiems įrenginiams, touchscreen'ams. ReadWriteWeb trumpai aptaria Taptu (mobilusis paieškos varikliukas) apklausą apie mobilųjį internetą. Taptu specializuojasi mobiliesiems pritaikytų interneto puslapių indeksavime. Jie apklausė apie 326 tūkstančius svetainių, kurios pritaikytos mobiliesiems įrenginiams. Didžioji šių puslapių dalis patenka į Taptu "shopping and services" kategoriją. taptu nustatė apie 83 tūkstančius svetainių pritaikytų mobiliesiems ir pirkimui.
Taptu turimame tinklalapių indekse tik 1,5 procento yra asmeniniai blogai, socialiniai tinklai - 9,2 procento.
No comments:
Post a Comment