Kiekvienam, kuris nori išvystyti taip vadinamą online verslą, viena iš išeičių jo atsipirkimui yra daug lankytojų ir parduotas reklamos plotas. The New York Times teigimu, dabar reklamuotojai turi mažina savo išlaidas interneto reklamai. Taigi pradedantieji verslą internete ieško naujų būdų, kaip uždirbti pinigus, pandoma pardavineti realias arba virtualus prekes ar prašoma įsigyti abonementus.
Roger Lee Battery Ventures partneris sako, jog sėkmingesni yra tie verslo modeliai, kurie turi kelis pelno šaltinius. Ne tik parduodamus reklamos plotus. Dabar, kai išleidžiama mažiau pinigų, gali kilti tikrai sudėtingas klausimas: kai sukurti pelną nešantį verslą?. Gana geras pavyzdys gali būti OpenTable, restoranų rezervavimo tinklalapis, kuris pardavinėja šią programinę įrangą kitiems restoranams ir ima viena dolerį už kiekvieną rezervuotą vakarienę.
eMarketer rinkos konsultantai teigia, kad reklamos internete augimas sulėtėjo, bet ji dar padidėjo 10,6 proc pernai ir tikimasi, jog padidės 4,5 procentų šiemet. Ir nors manoma, jog bus išleidžiama mažiau reklamai el. laiškuose ar skelbimuose, sakoma, jog gali būti kiek daugiau išleidžaima video ir paieškos rezultatų reklamai. Kaip bebūtų naujoms kompanijoms gali būti sunku pritraukti dešimtis milijonų lankytojų, kaip Facebook ar Digg tinklalapiai.
Dar vienas pavyzdys, Pandora online radijo stotis, veiklą pradėjusi dar 2005 metais. Teikdama nemokamą transleciją stotis turi apie 10 milijonų klausytojų per mėnesį. Reklamuojasi tokios kompanijos kaip Hewlett-Packard ir Best Buy. Už gana nedidelį trijų JAV dolerių mėnesio mokestį transliacijos galima klausyti be reklamos, geresnės kokybės. Toks veiklos, pinigų šaltinių modelis tampa gana populiarus tarp naujai startuojančių daugiausiai internete veikiančių kompanijų. Xobni teikianti programinę įrangą palengvinančią Outlook laiškų paiešką kol kas yra nemokama ir žadama pristatyti mokamą premium versiją, kuri turės daugiau funkcijų ir pan.
Atsiranda naujai startuojančių kompanijų, kuriuose nepasikliauja vien reklamos pardavimais ir pardavinėja realias prekes, pavyzdžiui, marškinėlius ar apyrankes. Į technologijas investuojančių kompanijų teigimu nėra dėl ko panikuoti. Reklamos rinka gal būt ir sumažės šiek tiek, bet turėtų išlikti augimo tendencija.
No comments:
Post a Comment