Ne viename tinklalapyje galima rasti straipsnių su pamąstymais apie tradicinę ir internetinę žiniasklaidą. Ką galima padaryti, siekiant padėti profesionalioms naujienų organizacijoms išgyventi šioje taip vadinamoje interneto eroje? Šioje vietoje būtų galima pakalbėti apie gana įdomų eksperimentą Čekijos respublikoje. Tikriausiai nelabai ką nustebins tai, jog šiame eksperimente dalyvauja Google. Remiantis The New York Times, jie žada teikti vietinio naujienų tinklo personalui mokymus kaip galima naudotis paslaugomis, kaip pavyzdžiui, Google Maps, Google Translate ir YouTube.
Šį projektą finansuoja Amsterdame įsikūrusi bendrovė pavadinimu PPF ir Paryžiuje esanti Pasaulio laikraščių asociacija. Pranešama, jog ketinama "paleisti" apie 30 skirtingų svetainių, kurios turėtų apimti vietos naujienas visoje Čekijoje. Google teiks su technine puse susijusius mokymus. Svetainėse bus patalpinta AdSense reklama. Siekiant maksimaliai susisiekti su vietos bendruomene, projektui įdarbinti apie 90 daugiausia jaunų žurnalistų.
Kas žino, ar gali tokia idėja suveikti? Reikia manyti, jog tai turėtų būti gana naudinga patirtis tiek dirbantiems prie to, tiek pačiai visuomenei. Taip sakant kodėl gi nepasinaudoti patyrusių web specialistų patarimais tam, kad naujienų agentūros galėtų sukurti labiau konkurencingą produktą. O gal ši idėja pasirodys labai sėkminga ir išplis už valstybės ribų. Gal būt vėliau kitos šalys bandys pasinaudoti panašiomis galimybėmis ir stengsis sukurti neįtikėtimus produktus.
No comments:
Post a Comment