Tuesday, March 17, 2009

Didėjančios išlaidos socialinei žiniasklaidai

Kaip tikriausiai galima pastebėti ekonominio sunkmečio laikotarpiu biudžetai yra mažinami, taip pat mažėja ir darbo vietų skaičius, iš tų kurie lieka dirbti tikimasi daugiau už tą patį ar mažesnį atlygį. Pasak readwriteweb, kiek keista tokiomis sąlygomis girdėti apie didesnį pinigų išleidimą daugiau ar mažiau naujiems dalykams, tokiems kaip socialinė žiniasklaida (angl. "social media").

Readwriteweb pasakoja apie nauja Forrester Research tyrimą, kuriame sakoma, jog 145 pasaulio interaktyviosios rinkodaros (tiek B2B ir B2C) įmonėse turinčiose daugiau kaip 250 darbuotojų, socialine žiniasklaida kaip rinkodaros įrankiu naudojamasi vis daugiau. Be to, Forrester pranešimu, per 50% rinkodaros specialistų sakė, kad bus didinamos jų išlaidos socialinės žiniasklaidos srityje artimiausiais mėnesiais.

Iš dalies šios išlaidos gali didėti, dėl palyginti mažų išlaidų socialinės žiniasklaidos priemonėms. Lyginant su didelėmis išlaidomis, tokiomis kaip reklama, socialinė žiniasklaida reikalauja mažiau investicijų. Taip pat dėl gana naujos ir dažnai eksperimentinės prigimties, rinkodaros specialistai dažnai nebūna tiksliai apsisprendę, kokią sumą skirs šiai sričiai.

Remiantis readwriteweb, 53% rinkodaros specialistų mano, jog padidins savo išlaidas socialinės žiniasklaidos iniciatyvoms per ateinančius šešis mėnesius. Kiti 42% tikisi, kad jų investicijos išliks tokios pačios. Tai logiška, nes beveik visi apklaustieji jau naudoja tam tikros formos socialinės žiniasklaidos priemones, tiek dienoraščius (angl. blog), socialinių tinklų svetaines, arba vartotojo sukurtą turinį.

Tame pačiame straipsnyje pasakojma, jog iš dalies specialistai, kurie vis dar finansuoja socialinės žiniasklaidos projektus tik eksperimentiniais tisklais, ateityje šias iniciatyvas gali įgyvendinti ant nelabai stabilaus pagrindo. Be dėmesio išmatuojamoms charakteristikoms, gali būti sunku pateisinti papildomas investicijas ateityje. Taip pat reikėtų turėti omenyje, kad socialinės žiniasklaidos pastangos turėtų būti analizuojamos ir tokiais aspektais kaip, pavyzdžiui, klientų informuotumas ir aktyvumas, domėjimasis ir ketinimas įsigyti per registraciją ir / arba klausimus. Šios charakteristikos gali būti svarbesnės nei, pavyzdžiui, tradicinis puslapio peržiūros skaičius.

Ilgalaikėje perspektyvoje sėkminga įmonės veikla socialinės žiniasklaidos srityje gali priklausyti nuo šiam darbui paskirto specialisto, socialinės žiniasklaidos stratego, bendruomenės vadovo.

No comments: