Vakar, Nielsen Online pranešė, kad Twitter jau aplenkė Facebook ir tapo sparčiausiai augančia svetaine vartotojų bendruomenių (angl. Member Communities) kategorijoje per vasario mėnesį. Nors Facebook populiariausias pasaulyje socialinis tinklas, turi daugiau narių nei Twitter, tačiau šį kartą ne tai buvo matuojama. Dėmesys skirtas augimui, ir pasak Nielsen, Twitter auga dideliu greičiu.
Pagal pranešimą Nielsen Wire, unikalių lankytojų Twitter.com padaugėjo 1382, nuo 475000 unikalių lankytojų 2008 vasario mėn iki 7 mln. 2009 vasario mėn. Toks lankytojų skaičiaus augimas ir uždirbo "Twitter'iui" "sparčiausiai augančių narių bendruomenės" pavadinimą. Zimbio ir Facebook kiek atsiliko nuo Twitter, jos pasižymėjo atitinkamai 240 ir 228 procentų augimu.
Pasirodo, pagal Nielsen, didžiausia amžiaus grupė Twitter nėra studentai ar paaugliai, o suaugusieji nuo 35-49 metų. Ši grupė sudaro beveik 42% tinklapio auditorijos, 3 milijonus unikalių lankytojų. Twitter taip pat dažnai lankoma iš darbo, pažymi Michelle McGiboney, 62% unikalių lankytojų aplankė Twitter.com iš darbo, palyginti su 35% lankytojų iš namų.
Žinoma, lankytojų statistika Twitter.com remiantis tik tradicine interneto naršyklės statistika neatskleidžia viso vaizdo, nes paslauga taip pat prieinama iš naudojantis darbalaukio taikymais ir mobiliuoju internetu bei SMS. Pavyzdžiui, Sausio mėnesį mobiliojo interneto Twitter aplankė 735,000 unikalių lankytojų. Pranešime dar pateikiama ir SMS statistika įvertinant lankytojus iš AT & T ir Verizon operatorių. Twitter turėjo 812.000 unikalių vartotojų, siunčiančių ir gaunančių tekstinius pranešimus per paskutinį 2008 m. ketvirtį.
Apibendrinant sakoma, jog verta pastebėti, kad duomenys yra ištraukti iš Nielsen NetView (U.S. Namai ir darbas), todėl jie neapibūdina visumos - jie tik suteikia mums fotografiją kas ten vyksta. Be to teigiama, jog greičiausiai pasitvirtina nuojauta, kad Twitter netapo (na bent jau kol kas) didžiausio susidomėjimo objektu tarp paauglių.
No comments:
Post a Comment