Nokia viename Helsinkio prekybos centre (Kamppi prekybos centras Helsinkyje, Suomijoje) pradeda testuoti gana naują informacijos prekybos centro lankytojams teikimo formą. Bendradarbiaudama su Kamppi Center Investments Oy (EFM Suomi Oy) Nokia sieks ištirti vartotojų reakciją į patalpų rodymo ir informacijos teikimo tarnybą, skirtą prekybos centro prekiautojų akcijoms skelbti ir panašiai informacijai. Ši informacija bus pasiekiama per mobiliojo prietaiso interneto naršyklę.
Kamppi patalpų mobiliojo ryšio paslaugos šiuo metu apima informaciją apie prekybos centrą (žemėlapis), kur galima rasti konkrečios parduotuvės ar restorano vietą, taip pat atitinkamų parduotuvių informaciją, kaip antai darbo valandos, nuolaidos. Ši naują informacijos paslauga startavo kartu su pavasariniu prekybos centro reklamavimu. Tai dar vienas būdas kaip prekybininkai gali pasiekti potencialius klientus. Sakoma, jog besinaudojantiems mobiliąja informacijos paslauga bus teikiami specialūs pasiūlymai.
Naudodamas šią bandomąją versiją Nokia tyrimų centras siekia pristatyti lengvai ir paprastai naudojamas paslaugas susijusias su patalpų vietos nustatymu. Paslaugos prieinamos pirkėjams su žiniatinklio naršykle mobiliajame prietaise. Sujungiant informaciją apie buvimo vietą su akcijomis Kamppi parduotuvėse siekiama pateikti mobiliųjų pasiūlymų pirkėjams. Vėliau šiais metais planuojama pateikti labiau vartotojams pritaikytą informaciją.
No comments:
Post a Comment